måndag 19 november 2007

Siälvporträtten.

I början på hösten gjorde vi siälvporträtt. Jag målade mej själv och alla andra målade sej själva.
Vi målade oss på papper och jag målade mej själv. Alla målade sej själva och alla blev jätte roliga men alla blev fina och konstiga.
Några var små och några var stora och några var konstiga men alla var koncentrerade i min grupp. Det var lite krånligt och svårt men det gjorde ingenting. Jag gjorde lite fel men det gjorde ingenting. Sen sa Hillka att vi måste ta bort det och det gjorde vi.
Nu är våra självpoträtt ett bildspel på vår klassida.
Klicka dit och titta.
Tack! Hej då.
Caroline

2 kommentarer:

Anonym sa...

tänk bra att ni kan tabellen.

Anonym sa...

hej Arina.idag fick VI mateproblem.jag och Zejnab stog i lampan och räknade till rekodbyrån.