torsdag 5 november 2009

Blåbärsläppar :D


Hej Jag heter Büsra och går i 3:an.
Igår var vi i skogen och lagade mat. Vi lagade falaffel, sallad och pitabröd.
Salladen var INTE god. :(
När jag åt lite tappade jag mitt halva bröd. :(
Jag slängde hela brödet i en påse för det var inte gott. :(

Sen hittade jag min kompis Diana när de letade blåbär. :D

Det mesta hittade jag och jag smaskade så mycket blåbär att mina läppar blev lila. :D

När vi skulle tillbaka till vår lärare som var i skogen smaskade jag alla blåbär i alla fall. :D

Sen gick jag tillbaka och satte mig i ringen. :)

En lärare från Ur och Skur skolan som heter Anna berättade mysiga sagor. :D

Sen delade hon ut pepparkakor i hjärtform!! :''D

Jag skulle nästan sova men just då skulle vi gå till skolan och jag skulle nästan somna på vägen. :o

Men som ni vet hade jag JÄTTE roligt :'''D


Hälsningar : Büsra =)

Inga kommentarer: